محل لوگو

سوییچ کردن کارت گرافیک NVidia


سوییچ کردن کارت گرافیک NVidia

شاید برای شما هم مثل من پیش اومده باشه که با اینکه سیستم سخت افزاری و نرم افزاری بهتری نسبت به لپ تاپ های دیگه دارین ولی سیستم شما در اجرای بازی ها و برنامه دچار لک یا تیک می شه. در این پست شما با آموزش سوییچ کردن لپ تاپ های دو کارت گرافیکه آشنا می شوید.

فلسفه وجودی دو عدد جیپ گرافیک در لپ تاپ از اونجایی شروع شد که باتری لپ تاپ ها توان تامین انرژی برای چیپ های گرافیک مجزا یا به انگلیسی Dedicated Graphics مثل کارت های گرافیک NVidia و AMD رو نداشتن . چون هر چی بیشتر میگذره تکنولوژی ها و مدارات پیشرفته تری در گرافیک ها به کار می ره و مسلما انرژی بیشتری از طرف چیپ های گرافیک مصرف میشه . طراحان اومدن با مفهوم سوئیچ کردن گرافیک های لپ تاپ ، برای کارهای دم دستی گرافیکی و نرم افزارهای معمولی چیپ گرافیک مجتمع یا به انگلیسی Integrated Graphics درگیر یشه و برای کارهای گرافیکی سنگین مثل نرم افزارهای تخصصی گرافیکی و همچنین انجام بازی ، چیپ گرافیک مجزا درگیر بشه .

سوئیچ کردن گرافیک ها در لپ تاپ معنی پیدا میکنه چون لپ تاپ با باتری کار میکنه و فلسفه وجودی سوئیچ کردن گرافیک ها ، ذخیره انرژی بیشتر در باتری لپ تاپ هست . هر پردازنده ای که سرعت یا قدرت بیشتر داشته باشه باتری بیشتری مصرف می کنه . از اونجایی که گرافیک مجزا قوی تر و سریع تر از گرافیک مجتمع هست ، پس باتری بیشتری نیز مصرف خواهد کرد . از این رو تکنولوژی سوئیچ کردن گرافیک بوجود اومد که فقط مواقعی که نیاز به گرافیک قوی بود ، گرافیک قوی وارد عمل بشه و موقعی که نیاز نیست گرافیک ضعیف تر ، کار بکنه.


مبلغ قابل پرداخت 13,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 634

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما